Thursday, January 5, 2012

Joråsåatte, ibland så.

Saker man egentligen inte får göra, alls, när man jobbar på passcentralen:

Ragga på kunder.
Skriva ner deras nummer från deras ansökan.
Smsa dem och föreslå en dejt.

Saker som jag idag ärligt inte brydde mig så mycket om att jag inte får göra:

Ragga på kunder.
Skriva ner deras nummer från deras ansökan.
Smsa dem och föreslå en dejt.


Ja, så atte. Han var smickrad, men hade familj. Jag gjorde dock hans dag så det var inget att skämmas över.

Livin' on the edge liksom.

För att försvara mig så råklickade vi både när han gjorde sin ansökan (han kom dit stressad, arg och skitsur, gick därifrån med stort leende) och idag när han hämtade passet. Något som borde tagit ca 50-60 sekunder tog oss ungfär tio minuter. Vibbarna!

No comments:

Post a Comment