Friday, August 26, 2011

sen det tog slut med d i maj. tog slut. sen jag gjorde slut med d i maj så har jag varit sökande.
först trodde jag att jag hittade det som skulle bli.

men han hade inte plats.

sen juni har jag legat med fem män. sex har inte haft mycket med kärlek att göra den här sommaren.
jag gillar sex, det är roligt, varmt, jag känner mig aldrig så snygg som när jag vaknar upp med någon jag legat med dagen innan och sedan sovit brevid.

men det har varit en jakt.
det är klart att det har. tror jag att jag kan få någon att bli kär i mig, att älska mig, genom att ha sex med dem? genom att suga av dem, och göra det bra?

ibland vet jag inte. av de fem jag har haft sex med är det bara en som jag var nykter med. vad säger det om mig?

men trots det. min mor vet inte om det, såklart inte. jag berättar selektivt. jag berättar om mina hopp. hur jag kanske träffat någon. för att en vecka senare säga att nej, det blir inget med det. han ville inte.
det har hänt två gånger nu.

känner de av desperation, jagandets begärhormoner?


No comments:

Post a Comment