Sunday, February 12, 2012

Magsår

MER gnäll.
Projektet i Solna. I ett svagt ögonblick igår skickade jag ett meddelande på fejjan där jag sade att jag saknade att sova brevid honom.
Och han svarade. Det som gjorde att han inte gillade mig var att jag rättade till hans krage när vi var ute på stan en gång. För den låg fel, invikt mot nacken liksom och jag bara är sån att jag rättar till utan att tänka.

Det var det. Det var det som gjorde att han inte ville ha mig. Det som gjorde att han fick magsår (hans ord) och han pallade inte.

Jag hoppas verkligen han kan hitta en tjej att bli lycklig med, den mannen, när han en tjej som han gillar (enligt egen utsago) plötsligt blir repulsive av att hon rättar till hans krage. Issues much?

Men jag var ju bra i sängen iallafall, skrev han. En komplimang att toppa av det med. Yes.

No comments:

Post a Comment