Sunday, February 19, 2012

Oj

Ok, att bli förälskad för mig går fort. Det brukar även gå ganska fort för mig efter att jag blivit förälskad att fatta om det är nåt som kan bli nåt eller nåt som är dömt att misslyckas. Det här är inte dömt att misslyckas.

Jag har träffat en karl. En 38-åring med hår på bröstet. Vi spontanfikade i torsdags. Satt i tre timmar och bara pratade och tittade på varandra. Tog på varandra, strök längs armar, höll i händer. Retades, kysstes nästan men inte riktigt. Skrattade åt hur otroligt fåniga vi var som bara inte kunde låta bli varandra, på ett kafé i Majorna.

Vi träffades igår. Han lagade mat till mig. Vi åt mat, pratade och sen var vi nakna i arton timmar. Den här människan gör saker med mig som jag inte fattar, jag var kåt arton timmar i sträck. Vi låg där, tog på varandra, smekandes, lätt, hårt. Höll fast, kysste, nafsade. Om och om igen. Jag är helt trött i kroppen idag och amazed över lack of awkward moments. Han fattade. Han pratade med mig, berättade vad han ville göra. Viskandes fantasier i mitt öra när han låg bakom mig, höll fast mig så jag inte kunde röra mig utan bara lyssna och andas.
Och. Jag är 27, snart 28. Imorse var första gången jag kom tillsammans med någon annan. Jag har svårt för det, jättesvårt. Det som hände idag var bara en sån lättnad. Jag hade varit kåt så länge, smekt mig själv, han hade smekt mig, slickat mig. Han såg att jag var frustrerad, att jag var nära, att det var skönt, men att jag inte kom. I morse blev det bara för mycket och jag bara vände mig på mage, med honom brevid, hållandes mig. Gjorde min grej och jag kom. Och han höll mig medan jag låg där, andades tillsammans med mina flämtanden. Jag har aldrig gjort det förut. Aldrig känt mig lika bekväm, avslappnad, att jag faktiskt kunde släppa mina nojor och komma tillsammans med någon.

Herregud. Han gjorde inte så att jag kom, men att han fanns där brevid.

Och vi låg och bara pratade. Pratade om allt, våra mörka hemligheter, vad vi vill, musik, fånigheter. Hur vi tyckte om varandra. Jag erkände att förälskelse kommer som ett jäkla blixtnedslag för mig och att han låg rätt risigt till. Han log.

Tio minuter efter att jag lämnat honom idag fick jag ett sms. Han visste inte vad han skulle skriva egentligen, men ville bara skriva.

Jag tror jag är körd.

2 comments:

  1. Gud vad härligt det låter! Jag har ingen aning om vem du är, men jag blir glad för din skull :)

    ReplyDelete
  2. Åh, om det är! Är också glad, sådär fånglad verkligen! :)

    ReplyDelete