Wednesday, February 29, 2012

man ska inte vara helt despo-på, men fy fan vad jag längtar efter den här mannen. efter hans lukt och hans hår hans helt fantastiska hår som är tjockt och lockigt och som jag bara kan götta ner händerna i riktigt ordentligt och leka. Håret på bröstet och sen neråt där magen är så där alldeles mjuk där jag vill andas försiktigt och kyssa lite mjukt.

och bara det faktum att han kommer från sala, med tillhörande dialekt! västmanland liksom. men det gör mig ingenting, jag tycker om hur han låter när han talar till mig.
senaste smset?

Lördagkväll var ordet sade Bull.
...tjejvecka eller inte så vill jag ses. Blir jag för
ocoolt loveydovey om jag säger att jag längtar efter dig?

det är flera dagar kvar till lördag ju.

shit jag är en sån jävla sucker alltså.

No comments:

Post a Comment