Saturday, September 10, 2011

v. 36. vad är skönt i huvudet och kroppen?

Temat den här veckan var lite svårtolkat, men jag tolkar det som följer:

Vad tänder jag på i hjärnan och vad tänder jag på i kroppen?

Och vad menar jag med det?
Vecka 6 vecka 36.
Det här är väldigt svårt och jag har försökt att formulera det här på ett vettigt sätt sen det här kom upp nu. Men jag försöker då. Men jag vet egentligen inte om det här är det som Vecka6 menar, eller om det bara är jag som associerar fritt och fel utefter texten.

Jo:

Att tända till i hjärnan, med det menar jag vad tänder jag på när jag onanerar. Det skiljer sig en hel del från det sex jag utövar med andra människor. När jag onanerar gillar jag att tänka rough. Det ska var kinky, hårt, och ärligt talat inte särskilt ömsesidigt. När jag tittar på porr är det i syfte att bli kåt för att runka, rent ut sagt. Då blir det saker som jag inte skulle gjort tillsammans med någon.

Att tända till i kroppen är en lite annan femma. När jag har sex gillar jag det ganska lugnt. Tålamod, närhet, värme. Pill i oändlighet, omsorgsfullhet och tid. Det skiljer sig mycket från det jag tänker på när jag vill tända till med mig själv.

Många gånger har jag tänkt att jag ska utforska de här delarna av sexualiteten, de jag tänder på som tusan när jag ser och tänker på det men aldrig gjort in real life. Analsex har jag haft. Och det var bra. Jag hade en karl, en som visste hur man gjorde så jag gillade det, men det var inte den där råa kåtheten jag får av att TÄNKA på det.

Det är besvärligt vissa gånger, eftersom jag inte blir lika kåt av "vanligt" sex som av att tänka på rough kinkysex.

Jag kanske borde utforska det. Men riktigt så långt har jag inte hunnit än. Det där är en tanke jag haft många gånger. Att smälta samman de sexuella fantasier jag har och som jag blir kåt av med mitt faktiska sex. Men tänk om det är så som jag tror att det är, att det jag tänder på rent visuellt inte är det jag tänder på rent fysiskt?

Det är inte helt sammanhängande det här, och jag har som sagt försökt i en vecka att formulera det utan att lyckas särskilt bra.

No comments:

Post a Comment